Založ si blog

Babička musela umřít, aby mi to konečně došlo

Že tady na světě nejsme jen tak a že smrtí vše nekončí jsem tak nějak tušila od dětství. I přes to, že nejsem z rodiny „ortodoxně věřících“ velmi silně jsem tak nějak sama od sebe věřila v Boha.

Ale proč! To mě trápilo. Jaké to má celé smysl a jak to je doopravdy, co je za prvním rohem? Jak funguje reinkarnace a co se děje s dušemi, které se opravdu nechovají lidsky, co všechno dokáže člověk a jakou má sílu? Miliony otázek mi vířily hlavou. A odpovědi na ně hledám vlastně od té doby.

Prošla jsem dlouhou cestu a vždycky se už už zdálo, že jsem kousek… že se ty jemné pavučinkové záclony sesunou k zemi a Pravda se KONEČNĚ odhalí ve své celé kráse. Jenže vždycky tam bylo nějaké ALE, které mě včas zastavilo. Jakoby předtucha, že tohle není ono. Tam někde uvnitř jsem to cítila.

Poslední odbočka byla asi v roce 2019, kdy mě pohltil internetový marketing. Pohltil, to je to správné slovo, úspěch, peníze, vybudované z ničeho. Online kurzy, které prostě vymyslíš. Hodiny u počítače, které ale nesly své ovoce v podobě zisku. A celé ponoření do toho, co děláš na 120%.

A někde uvnitř se rozblikala červená kontrolka. Neposlouchala jsem a hlava nehlava frčela dál. O vánocích odvezli babičku do nemocnice a za 14 dní nato nám volali, že babička umírá. A můžeme prodloužit její život o týdny, pokud ji necháme v nemocnici na přístrojích.

Ale proč. Dodnes nechápu, jak se nám povedlo, ale babičku nám pod záštitou domácí hospicové péče svěřili domů, abychom ji dochovali ke smrti. Nebudu zabíhat do detailů. Když babi umřela, už jsem se zpátky k práci na online projektech nevrátila. V průběhu péče o ní jsem zcela vypadla z tempa.

Za půl roku poté jsem v ruce držela knihu Sensei ze Šambaly… A za další rok se mi začala vyjevovat Pravda. Taková jaká je a záclony iluzí klouzaly pomalu k zemi. A uvnitř mě klid a pokoj. 

A co vy? Taky vás trápí nezodpovězené otázky, co bude POTOM? Jaká je Pravda a PROČ jsme tu? Dnes máte šanci dostat na tyto otázky odpovědi. Těším se na setkání online. Sledujte mezinárodní online konferenci Život po smrti. Výmysly a fakta. Za chvíli to začne.

Kvítek Země

26.10.2023

Jen tak být v tiché (přesto tak živé) přítomnosti a s dětskou důvěrou se obrátit na Něj. Víš, že teď a tady to být dokonalejší nemůže, protože jsi s Ním. Vnímáš, že čas je skutečně relativní pojem. Cítíš, že Jeho Duch je všudepřítomný. Ve vánku, který si ti hraje s vlasy, v něžnosti jemných lučních kvítků, hřejivých dotecích paprsků, ve [...]

Univerzálny jazyk? Láska!

29.06.2022

Každý deň používame mnoho slov. Ľudia po celom svete hovoria toľkými jazykmi a aby sa dorozumeli medzi rôznymi krajinami, musia ovládať ďalšie a ďalšie…a pritom, koľkokrát sú slová prázdne, nedokážu opísať nič z toho, čo v skutočnosti cítime, čo máme vnútri – to, na čom skutočne záleží. Používame množstvá slov, aby sme opísali [...]

Podobenstvo o najšťastnejšom človeku

24.06.2022

V jednej dedine žil Človek. Odlišoval sa od ostatných tým, že hoci aj bol chudobný, žil s radosťou a vždy nezištne pomáhal druhým ľuďom, čím len mohol: niekde slovom a niekde skutkom. Šli o ňom chýry, že keď zostane osamote, chváli Boha a úprimne Mu ďakuje za to, že ho obdarováva svojimi bohatými darmi. Tieto chýry sa doniesli až ku vznešenému žrecovi. I rozhodol [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 48126x
Priemerná čítanosť článkov: 1719x

Autor blogu