Založ si blog

Obraz dobrého človeka

„A čo si o mne pomyslia?“ Túto otázku som si kládla veľakrát za život. Tak často, že si to netrúfam spočítať. Pamätám si, že ma to trápilo už v škôlke. Preto som z toho, čo som vyviedla, obvinila druhé dieťa, len aby som JA ostala v lepšom svetle. Vďaka reláciám s Igorom Michajlovičom, ktoré pomáhajú zbavovať sa všetkých nánosov a objasňujú, ako pracuje naše vedomie pomocou myšlienok a obrazov (ten „čert“ alebo démon, ktorý je v nás ukrytý) som pochopila, akú nesmierne ťažkú nošu, plnú strachov, som nosila.

Ako som rástla, trápila som sa čoraz viac a viac. „Kľúčovú“ otázku, čo si kto o mne pomyslí, som riešila niekoľkokrát denne. Či v tých nohaviciach nevyzerám tučná, čo si o mne myslí spolužiak, kamarátka, triedna profesorka, rodičia, kamaráti, príbuzní… Dokonca ma trápilo i to, čo si o mne pomyslí človek, ktorého už v živote nestretnem. A presne tým som žila. Vytváraním masky, obrazu dobrého a obľúbeného človeka, ktorý sa snažil všetkým ulahodiť.

A výsledok? Nula nula nič. Strata času, energie a najmä života. Životnej energie, ktorá slúži na to, aby som sa dostala k Bohu. Domov, do Duchovného sveta, kde nie sú obrazy, nemusím sa snažiť na nikoho zapôsobiť, pretože tam je len to skutočné. Živé, nádherné  a večné. To, čím skutočne sme.

Znalosti uvedené v knihách od Anastasie Novych a relácie s Igorom Michajlovičom mi zmenili život. Zachránili ma. Vďaka praktickým osobným skúsenostiam som pochopila a precítila, že Znalosti sa dajú aplikovať kdekoľvek. Že každý má na tom svojom mieste,  kde sa nachádza, ideálne podmienky. Nemusím ísť bývať do zrubu (aj to bol jeden z mojich snov, chcela som pestovať bylinky a žiť bez elektriny, no myslím, že by ma to hneď prešlo). Nemusím sa stať mníškou, vyholiť si hlavu či vytvárať obraz duchovného človeka pre okolie. Môžem žiť obyčajný život, mať profesiu, záujmy, susedov, líčiť sa, no vnútri žiť Duchom.

Prechádzala som si obdobím, že som sa bála ľuďom vravieť o AllatRa, aby ma neonálepkovali nálepkou „sektár.“ Poprosila som Boha o pomoc a naštudovala si, čo je to vlastne sekta. A podľa všetkých znakov a podmienok, podľa ktorých sa určitá organizácia alebo skupina ľudí považuje za sektu – AllatRa nespĺňa ani jednu. A začala som hovoriť. Pochopila som, že keď prichádza naplnenie, tak je ohromná chuť sa s tým podeliť. Vždy sa nájdu slová. Spôsob, ako sa dotknúť Duše druhého človeka. Dôležité je nemlčať.

Posledná relácia s Igorom Michajlovičom Danilovom „Ruka priateľa“ ma zasiahla. Vďaka nej som hlbšie pochopila, že svet zmeníme len vtedy, keď prestaneme všetci mlčať. Hovoriť      o tom, čo vieme, aby mohla ísť Pravda do sveta. Ako povedal Igor Michajlovič, jediné, čo nás zastavuje, je strach z toho, čo si o nás pomyslia tí druhí. Tí, ktorí nikdy nebudú za nás žiť naše životy. Môžu si pomyslieť hocičo. S najväčšou pravdepodobnosťou sa nachádzajú  v tej istej situácii, ktorou prechádzajú mnohí: „Trápia sa nad tým, čo si o NICH pomyslia tí druhí.“ No nie je to paradox?

Zdroj: allatra.tv, Anastasia Novych: AllatRa

Kvítek Země

26.10.2023

Jen tak být v tiché (přesto tak živé) přítomnosti a s dětskou důvěrou se obrátit na Něj. Víš, že teď a tady to být dokonalejší nemůže, protože jsi s Ním. Vnímáš, že čas je skutečně relativní pojem. Cítíš, že Jeho Duch je všudepřítomný. Ve vánku, který si ti hraje s vlasy, v něžnosti jemných lučních kvítků, hřejivých dotecích paprsků, ve [...]

Univerzálny jazyk? Láska!

29.06.2022

Každý deň používame mnoho slov. Ľudia po celom svete hovoria toľkými jazykmi a aby sa dorozumeli medzi rôznymi krajinami, musia ovládať ďalšie a ďalšie…a pritom, koľkokrát sú slová prázdne, nedokážu opísať nič z toho, čo v skutočnosti cítime, čo máme vnútri – to, na čom skutočne záleží. Používame množstvá slov, aby sme opísali [...]

Podobenstvo o najšťastnejšom človeku

24.06.2022

V jednej dedine žil Človek. Odlišoval sa od ostatných tým, že hoci aj bol chudobný, žil s radosťou a vždy nezištne pomáhal druhým ľuďom, čím len mohol: niekde slovom a niekde skutkom. Šli o ňom chýry, že keď zostane osamote, chváli Boha a úprimne Mu ďakuje za to, že ho obdarováva svojimi bohatými darmi. Tieto chýry sa doniesli až ku vznešenému žrecovi. I rozhodol [...]

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 48070x
Priemerná čítanosť článkov: 1717x

Autor blogu